25 000 Ft FELETT INGYENES SZÁLLÍTÁS (KIVÉVE BÚTOROK) / 30 NAPOS VISSZAVÉT

Vásárlástól való elállás, csere

Amennyiben rendelésedet véletlenül, vagy hibásan adtad le, a webshop@butlers.hu e-mail címen vagy az oldalon feltüntetett elérhetőségek egyikén még kiküldés előtt minden következmény nélkül lemondhatod.

A csomagod átvétele után is lehetőséged van a vásárlástól elállni, illetve, ha a termék nem megfelelő, a termék kicserélését is kezdeményezheted. A BUTLERS 30 napot biztosít arra, hogy a vásárlástól elállj. Boltban történő vásárlásnál 3 napon belül visszaadjuk a visszahozott termékek vételárát, 3 napon túl pedig a termékek értékét azonnal levásárolhatod, vagy egy 1 évig érvényes ajándékkártyát adunk cserébe.

Elállás

A megrendelés során mint vevő, élhetsz a 17/1999. Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

A rendeléstől való elállás feltételei:
Az áru átvételét követő 30 naptári napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, amennyiben a terméket eredeti, sértetlen állapotban, hiánytalanul és hibátlanul visszaküldöd nekünk. 

Kérjük, a gyorsabb ügyintézés érdekében tájékoztass minket a visszaküldésről a webshop@butlers.hu email címen, a lenti visszáru nyomtatványt pedig tedd bele a visszaküldött csomagba.

Nyomtatvány letöltése itt

Többféle lehetőséged is van a visszaküldésre:

a) A csomagot az alábbi címek egyikére juttasd el, személyesen vagy postán:

BUTLERS / ÁRKÁD Bevásárlóközpont 
1106 Budapest, Örs vezér tere 25.

BUTLERS / Corvin Plaza
1082 Budapest, Futó u. 37-45.

BUTLERS /ETELE Plaza
1119 Budapest, Hadak útja 1.

BUTLERS / Mammut I. Bevásárlóközpont
1024 Budapest, Lövőház u. 2-6.

BUTLERS/ MOM PARK Bevásárlóközpont
1123 Budapest, Alkotás u. 53.

b) Kisebb csomagok visszaküldése esetén használhatod a Packeta visszáru szolgáltatását is. Vidd el a csomagot bármelyik Packeta átvételi pontra és add meg webshopunk visszáru kódját: 95206592. Ennek a költsége 990 Ft, melyet a visszautalandó összegből fogunk majd levonni. A helyszínen nem kell fizetned a visszaszállításért. 

c) Szívesen küldünk GLS futárt a visszáru csomagodért. Kérjük erre vonatkozó igényedet jelezd ügyfélszolgálatunknál. A visszaküldés költsége ez esetben 1490 Ft, nem bútor jellegű termékeknél. Bútorok esetén a visszaküldés költsége minden esetben az eredeti csomagod szállítási díjával megegyező összeg lesz. A visszáru szállítási díját nem kell a helyszínen a futárnál rendezned, azt a visszautalandó összegből vonjuk majd le. Könnyebb és gyorsabb lesz az ügyintézés, ha ebben az esetben a visszáru nyomtatványt elküldöd nekünk emailben. Kérjük, ebben az emailben azt is jelezd, ha esetleg több csomagban fogod visszaküldeni az árut.

Mint vevő, viseled az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (azaz a visszaküldés postaköltségét).

A visszaküldött árut ellenőrizzük és az ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő 10 banki napon belül átutaljuk a bankszámládra. Ha a vásárlásnál online bankkártyás fizetést választottál, akkor automatikusan az itt megadott bankszámlaszámra fogunk visszautalni. Ha utánvéttel fizettél, kérjük a visszaküldéskor add meg azt a bankszámlaszámot, amelyre a visszautalást kéred. 

 

Sérülten érkezett termékek

Minden csomag összeállításakor kiemelt figyelmet fordítunk a termékek védelmére, ennek megfelelően a lehető legbiztosabban látjuk el dobozainkat sérülésvédő csomagolóanyagokkal.

Ha ennek ellenére mégis sérülten érkeznek meg hozzád a termékek, kérjük azonnal jelezd felénk a problémát a webshop@butlers.hu email címen!

Amire szükségünk van a gyors megoldáshoz: rendelésszám, a sérült vagy törött termékek megnevezése és darabszáma, és fotók külön a kapott dobozról és külön sérült termékekről. Sérülés esetén a csomagot (a csomagolást eredeti állapotban és a terméket is ) őrizd meg és a bejelentést azonnal tedd meg. A futárszolgálat a törés körülményeit kivizsgálhatja, így a sérülésről és a csomagolásról készült képek segítik a munkát, de a teljes kivizsgáláshoz szükségünk lehet kárszemlére is.

A bejelentést az átvételt követő 2 munkanapon belül kell megtenned, ha az átvételnél nem készült kárjegyzőkönyv. Amennyiben a kárbejelentést 2 munkanapon túl teszed meg, nem áll módunkban a terméket cserélni vagy a vételárat visszautalni.

A GLS kérése, hogy a sérült termékeket az átvételtől számított 30 napig őrizd meg, amíg a hiba kivizsgálása befejeződik.

Minden sérüléssel kapcsolatos panaszt a lehető leggyorsabban kezelünk, és a sérült termékeket díjmentesen újra elküldjük számodra. Amennyiben időközben a termékből esetleg elfogyott a készlet, a sérült termék árát visszautaljuk.

 

Vásárlástól való elállás üzleteinkben vásárolt termékek esetén

Ha üzleteink egyikében vásároltál, de meggondoltad magad, a vásárlást igazoló nyugtával, 3 munkanapon belül hozd vissza bármelyik üzletünkbe a terméket, sértetlen, eredeti állapotban. Ebben az esetben a vásárlás összegét készpénzben adjuk vissza. Amennyiben az eredeti vásárlás ajándékkártyával történt, csak az ajándékkártyára tudjuk visszatölteni a visszahozott termék árát.

Amennyiben 3 munkanapon túl, de 30 munkanapon belül hozod vissza a terméket, egy 1 éven át érvényes, vásárlásoddal megegyező összegű utalványt biztosítunk számodra. 

Biztosan törölni akarod a kosárból?
 
 
Törlöm