25 000 Ft FELETT INGYENES SZÁLLÍTÁS (KIVÉVE BÚTOROK) / 30 NAPOS VISSZAVÉT

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek
hatályos: 2023. augusztus 1. napjától.

1           Hatály

1.1          A jelen általános szerződési feltételek („ÁSZF”) irányadó az Üzemeltető és az Üzemeltető által a http://www.butlers.hu címen elérhető kereskedelmi oldal („Butlers webáruház”) útján nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokra (elektronikus úton, távollevők között létrejövő értékesítésre) („Szolgáltatások”), valamint a Szolgáltatások igénybe vevője („Ügyfél”) jogaira és kötelezettségeire, továbbá minden jogügyletre, amely a Butlers webáruházon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, közvetlenül az Üzemeltető vagy annak közreműködője által történik.

1.2          Az ÁSZF nem vonatkozik az Üzemeltető üzlethelyiségében történő értékesítésre.

1.3          Az Üzemeltető az ÁSZF-et (annak feltételeit és kikötéseit) bármikor egyoldalúan módosíthatja. Az Üzemeltető a módosított ÁSZF-et a Butlers webáruház felületén közzéteszi. A módosítás a módosított ÁSZF közzétételét követően visszaigazolt megrendelésekre és így létrejövő szerződésekre irányadó. A módosított ÁSZF közzétételével és hatályosulási napjával az ÁSZF a megelőző ÁSZF helyébe lép, és irányadó a módosított ÁSZF közzétételét követő regisztrációra, megrendelésekre, megelőző rendelések közzétételt követő visszaigazolásaira, közzétételt követő visszaigazolása útján létrejövő szerződésekre.

1.4          Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint az ÁSZF értelmezésére a magyar jog, így különösen a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk”), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Ekertv.”), a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet („R.”), az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet („JótállásiR.”) irányadó. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. Üzemeltető továbbá szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

2           Üzemeltető

2.1          Üzemeltető adati

Vidámnyik Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 1123 Budapest, (MOM Park Bevásárlóközpont) Alkotás u. 53. Fórum 95/C

Cégjegyzékszám: 01-09-896553 

Cégbejegyzés: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság 

Adószám: 14272428-2-43.

Ügyfelekkel való kapcsolattartásra szolgáló e-mail cím: webshop@butlers.hu, home@butlers.hu

Telefonos elérhetőség: hétfőtől péntekig 10 és 16 óra között +3630 726 9588

Elektronikus kézbesítési cím: info@butlers.hu

2.2          A Butles webáruház, a Szolgáltatások igénybe vétele és ezekre vonatkozó szerződések nyelve.

2.3          Tárhelyszolgáltató: Simplia s.r.o. (székhely: Drtinova 557/10, 150 00 Prága 5, Cseh Köztársaság; cégjegyzékszám: C 145141) 

3           Általános rendelkezések

3.1          A Butlers webáruház kereskedelmi tevékenységének jellege kiskereskedelmi tevékenység csomagküldő kereskedelem formájában. A Butlers webáruház kereskedelmi ügynöki tevékenységet, kereskedelmi tevékenységet, kis- és nagykereskedelmi tevékenységet végzők számára nem érhető el!, és amennyiben a vásárlási folyamat során a Butlers webáruházban a fenti csoportba tartozó Ügyfelek kívánnak vásárolni, ezáltal az Üzemeltető ésszerű megítélése szerint nem a végső felhasználó részére történő értékesítést kívánnak lebonyolítani, Üzemeltető a megrendelést törölheti. A megrendelés törléséről az Üzemeltető az Ügyfeleket értesíti, azonban kéri, hogy a fenti 2.1. pont szerinti, ügyfelekkel történő elektronikus kapcsolattartásra szolgáló e-mail címen szíveskedjenek felvenni a kapcsolatot az Üzemeltetővel a nagyobb tételű vásárlások megrendelési feltételeinek egyeztetése végett.

3.2          A Butlers webáruházában a vásárlás előtt regisztrációra van szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. Az Ügyfél a Butlers webáruházban történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Butlers webáruházban közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

3.3          Az Üzemeltetőt nem terheli felelősség (i) az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért, (ii) az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem az Üzemeltetőnek felróható okból hozzáférhetővé válik, (iii) a regisztrált adatok Ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért.

3.4          A rendelések teljesítésére az alább közölt feltételek érvényesek, a rendelés feladásával Ön elfogadja ezeket. Regisztrálni a honlap jobb felső sarkában a Regisztráció pontra kattintva, a kért adatok megadásával lehet. 


A Butlers webáruházban kapható termékek árai érvényes, áfával növelt fogyasztói árak, melyek kizárólag a Butlers webáruházban leadott rendelésekre érvényesek. Az árak és a megjelenített termékek az egyes üzletekben eltérhetnek a webáruházban látott adatoktól.  A Butlers webáruházban szereplő akciók és eltérő árak házhozszállítással megrendelve vagy a budapesti Árkád-ban található üzletünkben való személyes átvétellel történő vásárlással érhetők el.  

A Butlers webáruházhoz kötődő promóciók (pl. általános akciós időszakok, kuponkedvezmények, stb...) szintén csak a Butlers webáruházban való rendelés feladása esetén érvényesek, a bolti vásárlásoknál nem feltétlenül érhetők el.  


A Butlers webáruházban szereplő termékek és árak nem minősülnek ajánlattételnek, csupán tájékoztató jellegűek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit.

A Üzemeltető megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Amennyiben azonban technikai okok miatt téves ár (különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra) – ide nem értve az akciók keretében kifejezetten ilyenként meghirdetett ajándéktermékeket - .jelenik meg a Butlers webáruházban, az Üzemeltető nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Amennyiben már nem kapható termék jelenik meg a Butlers webáruházban, illetve, ha nem áll épp rendelkezésre a megrendelt mennyiség valamely termékből, a csomag elküldése előtt egyeztetés végett telefonon, vagy e-mail-ben megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket csak az Önnel való egyeztetés után, beleegyezésével vesszük érvényesnek.

3.5          Felelősség korlátozása: Az Üzemeltető nem felelős az esetleges károkért (i) olyan működési hiba esetén, amely meggátolja az Ügyfelet, hogy csatlakozzon a BUTLERS weboldalára, ott megrendelést adjon le, valamint (ii) az Ügyfél számítógépének, mobiltelefonjának, tabletének egyéb számítástechnikai eszközének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért. Kérjük, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.

4           A Butlers webáruházon keresztül való vásárlás lépései

4.1          Bejelentkezés/regisztráció: A Butlers.hu webáruházban regisztráció után tudja vásárlói kosarát összeállítani. A honlap jobb felső sarkában lévő Regisztráció gombra kattintva regisztrálhat adatai megadásával vagy beléphet a már korábban megtörtént regisztráció esetén felhasználóneve vagy e-mal címe és jelszava begépelésével. A regisztrációról rendszerünk egy automatikus levelet küld Önnek, melyben egy aktiváló linket talál. Amennyiben valamilyen technikai hiba folytán nem érkezik meg Önhöz levelünk, kérjük, a webshop@butlers.hu e-mail címen jelezze a problémát!


• Mi történik, ha nem kap regisztrációjáról visszaigazoló e-mailt vagy ha nem tud regisztrálni/bejelentkezni?

Amennyiben a megrendelés, a regisztráció vagy a bejelentkezés terén problémákba ütközne, keressen minket bizalommal a webshop@butlers.hu email címen, s a webshop használata körüli problémát a lehető leghamarabb elhárítják kollégáink, és gondoskodnak arról, hogy gördülékenyen le tudja adni rendelését.  

4.2          A termék kiválasztása: Bejelentkezés után a termékkategóriák oldalára irányítja Önt az oldal, ahol ki tudja választani a megrendelni kívánt termék(ek)et. A termék kisméretű képére kattintva láthatja az adott termék további adatait is és nagyobb képét. Ezen az oldalon megadhatja, hogy hány darabot rendelne a termékből, majd a Megvásárolom gombbal hozzáadhatja vásárlói kosarához.

4.3          Megrendelés: Miután végzett a termékek kiválasztásával, szintén a jobb felső sarokban, a Kosár tartalma feliratra kattintva megkezdheti a termékek megrendelését. A következő oldalon a rendelési adatok megadásával juthat el a tényleges megrendelésig. A negyedik oldalon végül a Rendelés feladása gomb megnyomásával küldheti el megrendelését.

Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését az Üzemeltető visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 4 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. A visszaigazoló e-mail az Üzemeltető részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Üzemeltető és az Ügyfél között. A visszaigazoló e-mail az Üzemeltető és az Ügyfél között létrejött szerződés tartalmát képezi, és annak e-mailen történő megküldése eleget tesz a R. szerinti írásbeli megerősítés követelményének. Kérjük, hogy e dokumentumokat olvassa el, és őrizze meg. A megrendeléseket a Butlers webáruház automatikusan tárolja elektronikus formában, ezeket az Ügyfél később visszanézheti.

4.4          A megrendelés Üzemeltető általi elfogadásával létrejövő szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek, továbbá távollevők között létrejövő fogyasztói szerződésnek minősül. Amennyiben az Ügyfél a regisztráció, illetve a megrendelés során fogyasztónak nem minősülő vállalkozás nevében, illetve adataival regisztrált, illetve adott le megrendelést, a létrejött szerződés tekintetében nem minősül fogyasztónak akkor sem, ha ennek hiányában egyébként fogyasztónak minősülne.

4.5          A Butlers webáruház minden egyes véglegesített megrendelést külön megrendelésként kezel, így az egymás után közvetlenül, azonos vásárlónak és címre leadott megrendelések is kiszállítás esetében külön kerülnek kiszállításra és ez esetben a szállítási díj is minden megrendelésnél külön felszámításra kerül.

4.6          A fenti 3.1. és 3.4. pontban részletezett esetekben az Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az áru megrendelését, illetve azt törölje, ebben az esetben szerződéskötés nem történik, illetve a szerződés formális létrejötte esetén a megrendelés fenti 3.1. vagy 3.4. pontban foglalt okból történő törlése attól történt elállásnak minősül, amiről az Ügyfél értesítést kap. A jelen 4.6. pont szerinti esetben törölt megrendelésekre, illetve szerződésekre az Ügyfél által esetlegesen már teljesített kifizetést az Ügyfél számára Üzemeltető haladéktalanul visszatéríti. Kötelező jogszabályi rendelkezések kivételével az Üzemeltetőt nem terheli felelősség a megrendelések a fenti 3.1. illetve 3.4. pontban foglalt okokból történő meghiúsulásáért vagy eltérő feltételekkel történő megvalósulásáért.

5           Szállítási és fizetési módok

A Butlers webáruház útján létrejött szerződések teljesítésére – fizetési és szállítási módokra – a Butlers webáruház felületén elérhető Fizetési módok és Szállítási módok és költségek tájékoztató irányadó azok mindenkor hatályos (közzétett) tartalma szerint. Üzemeltető a Fizetési módok és Szállítási módok és költségek tájékoztatót bármikor módosíthatja, a módosított tájékoztatót a Butleres webáruház felületén közzéteszi. A módosítás a módosított ÁSZF közzétételét követően visszaigazolt megrendelésekre és így létrejövő szerződésekre irányadó.

6           Elállási jog 

6.1          A R. alapján a fogyasztónak minősülő vásárló a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban, valamint az áru átvételét követő – Ügyfelek javára egyoldalúan eltérve –30 naptári napon belül – időszakos (pl. karácsonyi, húsvéti termékek esetében) azonban 14 napon túl kizárólag az aktuális szezon időtartama alatt - indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A fogyasztó az elállás jogát a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban, továbbá az áru átvétele esetében attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, ennek igazolására a kiszállításkor kapott fuvarlevél ügyfélpéldánya szolgál.


Tekintet nélkül arra, hogy a R. a fogyasztónak minősülő Ügyfeleket az áru átvételét követő 14. napig jogosítja elállásra, az Üzemeltető ezt egyoldalúan a fogyasztónak minősülő Ügyfelek részére az átvételt követő 30. napig - időszakos (pl. karácsonyi, húsvéti termékek esetében) azonban 14 napon túl kizárólag az aktuális szezon időtartama alatt – biztosítja az Ügyfelek részére sérülésmentes és hiánytalan tartalmú áruk esetében az elállás jogát azzal, hogy amennyiben az Ügyfél ezt igényli, az Üzemeltető elállás helyett az Üzemeltető üzletében a webshopon keresztül megrendelt termék kicserélését, illetve a termék vételára 1 éven belüli levásárlását (ajándékkártya útján) is biztosítja. Időszakos termékek esetében (pl. karácsonyi, húsvéti termékek) a kicserélést Üzemeltető csak az aktuális szezon időtartama alatt biztosítja.

6.2          A fenti 6.1. ponttól eltérően nem alkalmazható az elállási jog a könyvekre, DVD-kre, amennyiben csomagolásuk már kibontásra került, valamint az R. felsorolt egyéb termékekre, amelyek a termék sajátos rendeltetéséből adódóan a „természeténél fogva nem visszaszolgáltatható” termékeknek minősülnek.

6.3          Ügyfél az elállást egyértelmű nyilatkozatával e-mailben, postai úton vagy írásban jelentheti be „Vásárlástól való elállás” tárgyú megkeresésében. Üzemeltető az elállás lebonyolítására a Butlers webáruház felületén elérhető visszáru-nyomtatványt bocsát az Ügyfelek rendelkezésére.

6.4          Ügyfél köteles a terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt az elállást követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszajuttatni az Üzemeltető részére az Üzemeltető budapesti MOM Park Bevásárlóközpontban vagy ÁRKÁD Bevásárlóközpontban található üzletékbe. A Butlers áruház kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Önnek kell gondoskodnia, ennek költségét viselnie azzal, hogy az Üzemeltető a visszajuttatás céljára az Ügyfél igénye esetében és költségére futárszolgáltatást biztosít, amelynek díja ennek Ügyfél általi igénybevétele esetében a visszatérített vételár terhére is viselhető. Az Üzemeltető előbbiekre tekintettel utánvéttel visszaküldött terméket nem fogad.

6.5          Amennyiben az elállás és az elállás folytán visszaküldött áru megfelel a fenti 6.1-6.4. pont szerinti feltételeknek, az Üzemeltető a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 14 napon belül hiánytalanul visszatéríti az Ügyfél részére az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési mód szerint azzal, hogy amennyiben az Ügyfél az Üzemeltető által az Ügyfél költségére biztosított futárszolgálatot vette igénybe a visszaküldésre és annak díját felvételkor nem fizette meg a futárszolgálat részére, a futárszolgálat díja a visszatérítendő vételárból levonásra kerül. Üzemeltető más visszatérítési módok akkor alkalmaz, ha ehhez az Ügyfél kifejezett belegyezését adta azzal, hogy más visszatérítési mód alkalmazása esetén az Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli.  Amennyiben az Ügyfél ezt kifejezetten elfogadja, az Üzemeltető a vételár visszatérítése helyett a termék cseréjét, a vételár levásárlását 1 éven belül ajándékkártya formájában.

7           Jótállás, szavatosság, termékszavatosság

7.1          A megrendelt termékek hibája esetén a JótállásiR. szerint fogyasztónak minősülő Ügyfél a JótállásiR. hatálya alá tartozó termékek esetében 10.000 és 100.000 Ft közötti egyedi eladási árú termékek esetében 1 évig 100.001 és 250.000 Ft közötti egyedi eladási árú termékek esetében 2 évig 250.000 Ft feletti egyedi eladási árú termékek esetében 3 évig jótállási, a fogyasztónak nem minősülő Ügyfél, illetve a fogyasztónak minősülő Ügyfél a JótállásiR. hatálya alá nem tartozó termékek esetében a Ptk. szerinti kellékszavatossági igényt érvényesíthet az Üzemeltetővel szemben.

7.2          Jótállás esetében az Üzemeltető csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét az Ügyfél az alábbiakban a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék az Üzemeltető üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban az Ügyfelet a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

7.3          Kellékszavatosság esetében kellékszavatossági igénye érvényesítése során az Ügyfél kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy az Üzemeltető számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha az Ügyfél  a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte, illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket az Üzemeltető költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Üzemeltető nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása az Ügyfél kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Üzemeltető adott okot. Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Szavatosság esetében a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Ügyfél köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

7.4          Kellékszavatosság helyett az Ügyfél a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén az Ügyfél kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben az Ügyfélnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania. Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

7.5          A fenti 7.1-7.5. pontot nem érintve – figyelemmel arra, hogy az Üzemeltető és a Butlers az egyik legfőbb szempontnak tartja, hogy az eladott áruk minősége minden esetben megfeleljen az elvárásoknak - amennyiben azonban a termék gyártási hibás és ezt az Üzemeltető közreműködői nem vették észre csomagoláskor, illetve a szállításkor törötten, sérülten érkezett termékeket az átvételt követő 2 munkanapon belül az Üzemeltető a budapesti Árkád Bevásárlóközpontban található üzletünkbe visszajuttatva, számla ellenében kicseréli, vagy ha nincs már az adott termékből raktáron, biztosítja a termék árának levásárlását.

8           Adatvédelmi tájékoztató 

A BUTLERS webáruház tiszteletben tartja vásárlói személyes adatok védelméhez fűződő alkotmányos alapjogát. Elkötelezettek vagyunk atekintetben, hogy különös figyelmet fordítsunk regisztrált vásárlóink információs önrendelkezési jogára. Ennek szellemében a személyes adatokat a mindenkor hatályos vonatkozó jogszabályok megtartásával kezeljük. Az egyes adatkezelési tevékenységekre vonatkozó adatkezelési tájékoztatót a weboldalon az „Adatkezelések” menüpont alatt találja.

9           Jogérvényesítési lehetőségek

9.1          Az Üzemeltető és az Ügyfél közötti jogviszonyra a magyar jog irányadó.

9.2          Panasztétel Üzemeltetőnél

Ügyfél az Üzemeltető tevékenységével kapcsolatban panaszt terjeszthet elő az Üzemeltetőnél annak fenti elérhetőségeinek bármelyikén.

(i)               Szóbeli panasz

Üzemeltető a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal kivizsgálja és orvosolja. Amennyiben Üzemeltetőnek nincs lehetősége arra, hogy a szóbeli panaszt azonnal kivizsgálja és orvosolja, akkor jegyzőkönyvet vesz fel és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.

Üzemeltető a jegyzőkönyv egy példányát üzlethelyiségben felvett szóbeli panasz esetén helyben átadja az Ügyfélnek. Üzemeltető a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a jegyzőkönyv másolati példányát az Ügyfélnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.

(ii)              Írásbeli panasz

Üzemeltető – az azonnal orvoslásra nem került panaszt – egyedi azonosítóval látja el a panasz azonosíthatóságának megkönnyítése érdekében.

Üzemeltető a panaszt haladéktalanul, de legfeljebb 15 napon belül kivizsgálja. Üzemeltető a panasz kivizsgálásának eredményét írásban közli az Ügyféllel a panasz megtételét követő legfeljebb 30 napon belül. A 30 napos határidő megtartott, amennyiben az írásbeli válasz megküldése a panasz megtételétől számított 30. napon megtörténik.

Amennyiben az Ügyfél panasza elutasításra kerül, akkor Üzemeltető az elutasítás indokáról tájékoztatja az Ügyfelet.

9.3          Bírósági eljárás kezdeményezése

Amennyiben az Üzemeltető és az Ügyfél között létrejött szerződésből vagy azzal kapcsolatban vita merül fel és a felek a vitát a felmerülésétől számított 30 napon belül nem tudják barátságos úton megoldani, akkor a jogvita rendezésére a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság jogosult.

9.4          Fogyasztókat megillető további vitarendezési lehetőségek

(i)               Panasztételi lehetőség a fogyasztóvédelmi hatóságnál

Amennyiben Ügyfél fogyasztónak minősül és fogasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a http://jarasinfo.gov.hu holnapon érhetők el.

(ii)              Békéltető testülethez fordulás lehetősége

A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve fordulhat az Üzemeltető székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Az Ügyfél lakóhelye (tartózkodási helye) alapján a www.bekeltetes.hu weboldalon elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Üzemeltető köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Telefonszám: +36 1 488 2131

Faxszám: +36 1 488 21 86

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság Hivatalának elérhetőségei: levélcím, 1525 Budapest, Pf., 75; info@nmhh.hu

10          Egyéb rendelkezések

10.1        Az Üzemeltető rendszere az Ügyfelek aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze az Ügyfelek által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

10.2        Az Üzemeltető jogosult az Ügyfelek részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben az Ügyfél a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. Az Üzemeltető nem köteles ellenőrizni, hogy az Ügyfél által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

10.3        A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben az Ügyfelek álláspontját tükrözik, tartalmukért az Üzemeltető nem vállal felelősséget. Az Üzemeltető fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

10.4        Az Ügyfél a 10.2. pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben az Üzemeltető a visszavonást követően az Ügyfelek részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli az Ügyfél adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

10.5        Az Üzemeltető magára nézve kötelezőnek tekinti a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.

10.6        Adatkezelő adatai

  Név: Vidámnyik Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. mint a butlers.hu internetes oldal üzemeltetője

Székhely: 1123 Budapest, (MOM Park Bevásárlóközpont) Alkotás u. 53. Fórum 95/C

Cégjegyzékszám: 01-09-896553 

Cégbejegyzés: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság 

Adószám: 14272428-2-43.

E-mail: webshop@butlers.hu, home@butlers.hu

10.7        A termékekkel, szállítással vagy a vásárlási feltételekkel kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken kaphat bővebb felvilágosítást:

E-mail: webshop@butlers.hu

Telefon: +36 30 726 9588

Biztosan törölni akarod a kosárból?
 
 
Törlöm