Vásárlási tudnivalók

 

 
  • Vásároljon regisztrációval vagy regisztráció nélkül
  • Keresse meg a terméket
  • Tegye a kosárba
  • Miután végzett, kattintson a kosár tartalmára
  • Ellenőrizze adatait, és válasszon átvételi és fizetési módot
  • Kattintson a "Rendelés feladása" gombra
  • További részletek
 
  • Használja BUTLERS Hűségkártyáját minden vásárlásnál
  • Rendelje hozzá regisztrációjához egyszerűen
  • Éljen az azonnali kedvezményekkel
 
  • BANKKÁRTYÁS ELŐREFIZETÉSSEL vagy ÁTUTALÁSSAL
  • UTÁNVÉTTEL - Házhozszállítás, PickPackPont, Foxpost esetén
  • További részletek

 

 
  • Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon
    vagy e-mailben.
  • Mindent megteszünk hogy maradéktalanul kiszolgáljuk
    vásárlóink minden igényét.
  • 30 napos elállási lehetőség, indoklás nélkül

 

 
  • Személyesen a budapesti Árkád üzletben (1-3 munkanap)
  • Személyes átvétel más budapesti üzletben (1-7 munkanap)
  • Átvétel Pick-Pack Ponton (3-5 munkanap)
  • Házhozszállítás GLS-el (1-5 munkanap)
  • Házhozszállítás bútoroknál (egyéni, telefonos egyeztetés)
  • További részletek
 
  • E-mail címünk: webshop@butlers.hu
  • Telefonszámunk: 06-30/726-9588 (10:00-16:00)

 

Vásárlási és szállítási tudnivalók

Kedves Vásárlóink!


Az alábbi oldalon minden fontos információt megtalálhatnak a Butlers webáruházának működésévél

és a termékek kiszállításával kapcsolatban.

Amennyiben bármilyen további kérdése lenne, keressen fel minket bátran az alábbi elérhetőségek egyikén:

 

E-mail: webshop@butlers.hu

 

Telefon: 06-30/726-9588 (Általános elérhetőség hétköznapokon 10:00-tól 16:00-ig)

 


 

 

Általános tudnivalók

 

Fizetési módok

 

Szállítási/átvételi módok

 

Bútorok házhozszállításának költségei

 

A webshopon keresztül való vásárlás lépései

 

A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei

 

Sérült, hibás termék javítása/cserélése

 

További tudnivalók

 

 


 

 

Általános tudnivalók


A rendelések teljesítésére az alább közölt feltételek érvényesek, a rendelés feladásával Ön elfogadja ezeket.

 

A webáruházban kapható termékek árai érvényes, áfával növelt fogyasztói árak, melyek kizárólag a webáruházban leadott rendelésekre érvényesek. Az árak és a megjelenített termékek az egyes üzletekben eltérhetnek a webáruházban látott adatoktól. A webáruházban szereplő akciók és eltérő árak házhozszállítással megrendelve, Pick Pack Pontokon átvéve vagy a budapesti Árkád-ban található üzletünkben való személyes átvétellel történő vásárlással érhetők el. 

 

A webáruházhoz kötődő promóciók (pl. általános akciós időszakok, kuponkedvezmények, stb...) szintén csak a webáruházban való rendelés feladása esetén érvényesek, a bolti vásárlásoknál nem feltétlenül érhetők el. 

 

Amennyiben technikai okok miatt téves ár vagy már nem kapható termék jelenik meg a webáruházban, illetve, ha nem áll épp rendelkezésre a megrendelt mennyiség valamely termékből, a csomag elküldése előtt egyeztetés végett telefonon, vagy e-mail-ben megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket csak az Önnel való egyeztetés után, beleegyezésével vesszük érvényesnek. Ezért az internetes oldalon szereplő termékek és árak nem minősülnek ajánlattételnek, csupán tájékoztató jellegűek.

 

Szállítási/átvételi módok


A webshopunkban kiválasztott termékeket házhozszállítással, Pick Pack Pontokon vagy üzletünkben személyesen tudja átvenni.

Házhozszállítás:
Amennyiben a kiválasztott terméke(ke)t házhozszállítással rendeli meg, úgy azt 15.000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén ingyenesen, ez alatt pedig bruttó 990 Ft-os díj ellenében*
, várhatóan 1-5 munkanapos határidővel a GLS szállítócég juttatja el Önhöz, ha a megrendelt termékek között nincs bútor. Bútor vásárlás esetén a szállítási díjak alakulása függ a bútorok méretétől és súlyától. Azokat a bútorokat melyek 40kg és 120 cm hosszúság alatt vannak 2990 Ft-os áron szállítjuk ki, az ezt meghaladó bútorok esetén a szállítási díj 9990 Ft. Bútor szállításakor a határidő 1-10 héttel meghosszabbodhat, ebben az esetben kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot és értesítik a kiszállítás várható időpontjáról. Házhozszállítás esetén a csomaghoz áfás számlát mellékelünk. Fizetésre készpénzzel az átvétel alkalmával, a szállítást végző futárnak, vagy megrendeléskor bankkártyával van mód. A termékek házhozszállítását csak Magyarország területén belül vállaljuk.

 

Lehetősége van csomagját FoxPost csomagautomatába kérni. Ennek költsége 490 Ft. Ezzel a szállítási móddal előzetes bankkártyás fizetéssel vagy a helyszínen kizárólag bankkártyával történő fizetésre van lehetőség.


Csomagját kérheti Magyarország Pick Pack Pontokon való átvétellel is. Ezekre a pontokra való szállítás költsége 490 Ft. Ezzel a szállítási móddal előzetes bankkártyás fizetéssel vagy utánvéttel van mód a megrendelésre.

Személyes átvétel:
Lehetősége van a megrendelt termékeket az ÁRKÁD BUDAPEST Bevásárlóközpontban (1106. Bp. Örs vezér tere 25., földszint) található üzletünkben is átvenni a megrendelést követő 1-3 munkanapon belül, természetesen ingyenesen.Ennél az átvételi módnál csak előzetes bankkártyás fizetés lehetséges. Amennyiben másik budapesti üzletünket választotta, csomagját átszállítjuk a helyszínre,a csomagot minden esetben 1-7 munkanapon belül tudjuk a megadott pontra átszállítani, a rendelés átvehetőségéről e-mailben tájékoztatjuk. Ennél az átvételi módnál csak előzetes bankkártyás fizetés lehetséges.

Személyes átvétel esetén üzletünkben a kasszánál jelezze, hogy megérkezett a félretett csomagjáért, miután a csomagok átvehetőségéről e-mailben vagy telefonon értesítették Önt kollégáink.

A webáruházban található árak és akciók kizárólag a webáruházban leadott rendelésekre érvényesek.

 

Fizetési módok

1. Személyes átvétel BANKKÁRTYÁS ELŐRE FIZETÉSSEL*

2. Pick Pack Ponton való átvétel BANKKÁRTYÁS ELŐRE FIZETÉSSEL* vagy UTÁNVÉTTEL

3. Házhozszállítás UTÁNVÉTTEL (készpénzzel)

4. Házhozszállítás BANKKÁRTYÁS ELŐRE FIZETÉSSEL*

 

*A Butlers.hu webshop kártyás fizetési szolgáltatását az OTP Simplepay online fizetési megoldása szolgálja ki.

A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja. Az OTP Mobil Kft. az elektronikus és okoseszköz alapú kereskedelem területén rendelkezik kiterjedt szolgáltatásportfolióval. Termékei Simple márkanév alatt találhatók meg a piacon. 

Simple Online Fizetési Rendszer: A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

További információért kérjük, látogasson el a www.simple.hu honlapra!

Ügyfélszolgálat: 06 1 3666 611, ugyfelszolgalat@simple.hu

MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?

1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.

2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.

3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.

4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.

ELFOGADOTT KÁRTYATÍPUSOK

Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

BIZTONSÁG

Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a Simple biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A Simple fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

Ha a fizetési oldalról visszalép, megszakad a tranzakció, s törlődik a kosara. Ilyenkor kifizetheti félbemaradt rendelését a Korábbi rendeléseim felületen bejelentkezés után.

MIRE FIGYELJEN FIZETÉSKOR?

Bankkártyával történő fizetésről

 A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.

 Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért érdeklődjön kibocsátó bankjánál.

 A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.

 A kártyabirtokosok azonosításátszolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek isszoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot!

Bankkártyájának adatait semmilyen szerveren nem őrizzük, s nincs hozzáférésünk kártyaadataihoz, nem tudunk utólag újabb tranzakciókat indítani az Ön kártyaadataival, így ezt minden esetben Önnek kell megtennie, ha ismét vásárolna nálunk. 
Hozzáférünk ugyanakkor az adott napi tranzakciók listájához, ahol ellenőrizni tudjuk, hogy sikeres volt-e a fizetés. Ezen a felületen a kártyájának első 6 és utolsó 4 karakterét látjuk, ill. a kártya lejérati dátumát. A biztonsági kódot, a teljes kártyaszámot és az Ön nevét nem tudjuk elérni, így nem tudunk visszaélni adataival.

Amennyiben valamilyen oknál fogva elállna utólag a már kifizetett megrendeléstől, rendszerünkön keresztül kezdeményezhetjük a részünkre átutalt összeg visszautalását. Ilyenkor általában azonnal visszaérkezik a korábban kifizetett összeg a számlájára. 

Kollégáink folyamatosan figyelemmel kísérik az online fizetési tranzakciókat, s amennyiben valamilyen hibát tapasztalt, azonnal utánajárunk annak kérésére.

Abban az esetben, ha nem tudjuk teljes egészében teljesíteni előre kifizetett rendelését, az átutalt összeget visszautaljuk azonnal az Ön számlájára.

 

Bútorok házhozszállításának költségei

 

Bútor vásárlás esetén a szállítási díjak alakulása függ a bútorok méretétől és súlyától. Azokat a bútorokat, melyek 40kg és 120 cm hosszúság alatt vannak 2990 Ft-os áron szállítjuk ki, az ezt meghaladó bútorok esetén a szállítási díj 9990 Ft.

 

A webshopon keresztül való vásárlás lépései

Rendeléseit leadhatja regisztrált felhasználóként, de regisztráció nélkül is. Regisztrálni a honlap jobb felső sarkában a Bejelentkezés pontra kattintva, ott pedig a Regisztráció gomb megnyomásával, a kért adatok megadásával lehet. A regisztrációról rendszerünk egy automatikus levelet küld Önnek, melyben egy aktiváló linket talál. Amennyiben valamilyen technikai hiba folytán nem érkezik meg Önhöz levelünk, kérjük, a webshop@butlers.hu e-mail címen jelezze a problémát!

Regisztráció nélkül is leadhatja rendelését, azonban, ha újra kívánja használni az ekkor megadott e-mail címet, regisztráljon rendszerünkbe teljeskörű felhasználóként! Kérjen legközelebb jelszót rendeléskor használt e-mail címe mellé következő bejelentkezésekor az "Elfelejtette jelszavát?" linken keresztül, ahol megadva e-mail címét, kiküldünk Önnek egy automatikusan generált jelszót, melyet bejelentkezve megváltoztathat, s innentől kezdve mindig be tud majd lépni hozzánk azonosító adataival. Figyelem! Jelszó megadása nélkül nem tudja kétszer ugyanazt a mail-címet használni rendeléshez!

 

• Mi történik, ha nem kap regisztrációjáról visszaigazoló e-mailt vagy ha nem tud regisztrálni/bejelentkezni?

Amennyiben a megrendelés, a regisztráció vagy a bejelentkezés terén problémákba ütközne, keressen minket bizalommal a webshop@butlers.hu email címen, s a webshop használata körüli problémát a lehető leghamarabb elhárítják kollégáink, és gondoskodnak arról, hogy gördülékenyen le tudja adni rendelését. Gyors megoldás lehet ilyenkor regisztráció nélküli rendelést leadni, mely nem kötött előzetes aktiváláshoz, és később éles regisztrációvá alakítható, hogy ismét használhassa itt megadott adatait.

 


- A termék kiválasztása: A termékkategóriák segítségével ki tudja választani a megrendelni kívánt termék(ek)et. A termék kisméretű képére kattintva láthatja az adott termék további adatait is és nagyobb képét. Ezen az oldalon megadhatja, hogy hány darabot rendelne a termékből, majd a Berakom a kosárba gombbal hozzáadhatja vásárlói kosarához. Vásárlói kosarát regisztrált vásárlóként megőrizzük, az összeállított terméklista újra belépve elérhetővé válik.


- Megrendelés: Miután végzett a termékek kiválasztásával, szintén a jobb felső sarokban, a Kosár tartalma felíratra kattintva megkezdheti a termékek megrendelését. A következő oldalon véglegesítheti rendelését a Rendelés feladása gomb megnyomásával, ha minden fontos adatot kitöltött és kiválasztotta a fizetés/átvétel módját.

 

Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy a termékek elérhetőségét csak a megrendelés feldolgozásakor tudjuk ellenőrizni. Amennyiben valamelyik termékünkből nincs megfelelő mennyiség készleten, úgy a megrendelést követően munkatársunk telefonon vagy e-mailben felveszi Önnel a kapcsolatot a kiszállítandó csomag tartalmát és a kiszállítás időpontját illetően. Olykor előfordulhat, hogy egyes termékekre napokat/heteket kell várni. Ilyenkor van lehetősége félretetetni a teljes rendelést, vagy az épp elérhető termékeket a hiányzó darabok nélkül kiszállíttatni - ebben az esetben az újbóli csomagfeladást szállítási díj NÉLKÜL tesszük meg.


A küldemények kiszállítása a rendelés beérkezését követő 1-5 munkanapon belül történik, a beérkező rendeléseket automatikusan regisztráljuk és a csomag összeállítása után átadjuk a futárszolgálatnak, újabb értesítést a csomag összeállításakor, majd a kézbesítés napjának reggelén kap. A kiszállítást az GLS végzi reggel 8 és 17 óra között.
A szállítási értesítők tartalmazzák a csomagszámot. A GLS ügyfélszolgálatának telefonszámán (0629-88-66-40) időpontmódosítást lehet kérni. A csomagok pontos kiszállítását a BUTLERS nem tudja befolyásolni, a csomagokat a GLSfutárai az adott napon összegyűlt címlista legoptimálisabb teljesítése mentén végzi.

 

• Mi történik, ha nem tartózkodik a megadott címen a szállítási időpontban?

Ebben az esetben telefonon keresi Önt a futár, első sorban újbóli, még aznapi időpont egyeztetése céljából. A GLS rendszeréből automatikusan megkapott levélben megtalálja a csomagszámot, s az ügyfélszolgálat telefonszámán kérheti az új időpont egyeztetését is. Amennyiben a második szállítási kísérlet is meghiúsul, a csomagot visszaszállítják a Butlers részére, ahonnan ismét keresni fogjuk Önt.

• Mi történik, ha nem kap értesítést a csomag összeállításáról 1-5 munkanapon belül?

Különleges helyzetekben előfordulhat, hogy egy-egy másik üzletünkből kell egy terméket áthozatnunk, hogy ki tudjuk szolgálni rendelését, s ilyenkor előfordulhat, hogy a szállítási idő néhány nappal kitolódik. Kérjük, amennyiben érdeklődni szeretne a csomag szállításának időpontjáról, keressen minket bizalommal valamely elérhetőségünkön! A várható szállítási idő túllépéséből eredő kellemetlenségekért nem vállalunk felelősséget, azonban bármikor van lehetősége elállni a csomag átvételétől vagy visszaküldheti nekünk a csomagot, ha az aktualitását vesztené.

 

• Mi történik, ha sérülten kapja meg valamilyen oknál fogva a csomagját?

Minden csomag összeállításakor kiemelt figyelmet fordítunk a termékek védelmére, ennek megfelelően a lehető legbiztosabban látjuk el dobozainkat sérülésvédő csomagolóanyagokkal. Ha ennek ellenére mégis sérülten érkezik meg Önhöz a csomag, jelezze ezt felénk a webshop@butlers.hu címen fotókkal dokumentálva, s kollégáink azonnal gondoskodnak a termék díjmentes cseréléséről.  

 

 

A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei

 

A Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezései alapján a vásárló, az áru átvételét követő 14 napon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, ennek igazolására a kiszállításkor kapott fuvarlevél ügyfélpéldánya szolgál. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia a budapesti Árkád Bevásárlóközpontban található üzletünkbe. A Butlers áruház kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Önnek kell gondoskodnia, ennek költségét viselnie. A termékeket visszavesszük bármelyik budapesti üzletünkben, de a pénzvisszafizetést kizárólag visszautalással tudjuk intézni.

 

A jogszabályi előírásokon túl azonban az átvételt követő 30. munkanapig is szívesen kicseréljük valamely üzletünkben a webshopon keresztül megrendelt terméket, illetve levásárolhatja annak árát, abban az esetben, ha a cserélendő termék sérülésmentes és hiánytalan tartalmú.

Időszakos termékeinket (pl. karácsonyi, húsvéti termékek) csak az aktuális szezon időtartama alatt van módunk kicserélni. 

 

Amennyiben a 14 munkanapon belüli ellállás jogán visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Butlers kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére az előzetesen megadott számlaszámra.

Sérült, hibás termék javítása/cserélése


Természetesen a Butlers az egyik legfőbb szempontnak tartja, hogy az eladott áruk minősége minden esetben megfeleljen az elvárásoknak. Amennyiben azonban a termék mégis gyártási hibás, és ezt munkatársaink nem vették észre csomagoláskor, úgy azt a budapesti Árkád-ban található üzletünkbe visszajuttatva, számla ellenében kicseréljük, vagy ha nincs már az adott termékből raktáron, levásárolhatja az árát.
A szállításkor törötten érkezett termékeket jelzésére azonnal, díjmentesen kicseréljük, ha fényképesen igazolja a sérülést!

 

 


 

 

A termékekkel, szállítással vagy a vásárlási feltételekkel kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken kaphat bővebb felvilágosítást:
Facebook:  https://www.facebook.com/butlers.hu 
E-mail: webshop@butlers.hu
Telefon: 
06-30/726-9588

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


NYERJEN MEG

TEGYE A KARÁCSONYFA ALÁ
10 000 FT ÉRTÉKŰ
BUTLERS WEBSHOP UTALVÁNYUNKAT!

CSAK ANNYIT KELL TENNIE,
HOGY FELIRATKOZIK HÍRLEVELÜNKRE 2016.12.20-IG!




HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Élje át a BUTLERS-élményt otthonról is!

KÖSZÖNJÜK REGISZTRÁCIÓJÁT!
Hamarosan küldjük első BUTLERS-hírlevelét!



Éljen a közösség!
Irány a BUTLERS Facebook oldala is!