Általános Szerződési Feltételek


 

Általános tudnivalók

 

Szállítási és fizetési módok

 

Bútorok házhozszállításának költségei

 

A webshopon keresztül való vásárlás lépései

 

A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei

 

Sérült, hibás termék javítása/cserélése

 

Adatvédelmi tájékoztató

 

Jogérvényesítési lehetőségek

 

 


 

 

1. Általános tudnivalók

 

A jelen általános szerződési feltételek („ÁSZF”) a Vidámnyik Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. („Üzemeltető”), és az Üzemeltető által a http://www.butlers.hu címen elérhető kereskedelmi oldal („Butlers webáruház”) útján által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatások (továbbiakban Szolgáltatás) igénybe vevője („Ügyfél”) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek), valamint minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a Butlers webáruházon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.

Szolgáltató:

Vidámnyik Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. mint a Butlers webáruház üzemeltetője

Székhely: 1123 Budapest, (MOM Park Bevásárlóközpont) Alkotás u. 53. Fórum 95/C

Cégjegyzékszám: 01-09-896553 

Cégbejegyzés: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság 

Adószám: 14272428-2-43.

E-mail: webshop@butlers.hu, home@butlers.hu

 

A Butlers webáruházában a vásárlás előtt regisztrációra van szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. Az Ügyfél a Butlers webáruházban történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Butlers webáruházban közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

Az Üzemeltetőt nem terheli felelősség (i) az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért, (ii) az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem az Üzemeltetőnek felróható okból hozzáférhetővé válik, (iii) a regisztrált adatok Ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért.

A rendelések teljesítésére az alább közölt feltételek érvényesek, a rendelés feladásával Ön elfogadja ezeket. Regisztrálni a honlap jobb felső sarkában a Regisztráció pontra kattintva, a kért adatok megadásával lehet. 

A Butlers webáruházban kapható termékek árai érvényes, áfával növelt fogyasztói árak, melyek kizárólag a Butlers webáruházban leadott rendelésekre érvényesek. Az árak és a megjelenített termékek az egyes üzletekben eltérhetnek a webáruházban látott adatoktól. A Butlers webáruházban szereplő akciók és eltérő árak házhozszállítással megrendelve érhetők el.  

A Butlers webáruházhoz kötődő promóciók (pl. általános akciós időszakok, kuponkedvezmények, stb...) szintén csak a Butlers webáruházban való rendelés feladása esetén érvényesek, a bolti vásárlásoknál nem feltétlenül érhetők el.  

A Butlers webáruházban szereplő termékek és árak nem minősülnek ajánlattételnek, csupán tájékoztató jellegűek.

Amennyiben azonban technikai okok miatt téves ár (különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra) jelenik meg a Butlers webáruházban, az Üzemeltető nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Amennyiben már nem kapható termék jelenik meg a Butlers webáruházban, illetve, ha nem áll épp rendelkezésre a megrendelt mennyiség valamely termékből, a csomag elküldése előtt egyeztetés végett telefonon, vagy e-mail-ben megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket csak az Önnel való egyeztetés után, beleegyezésével vesszük érvényesnek.

 

2. Szállítási és fizetési módok


A webshopunkban kiválasztott termékeket házhozszállítással vagy üzletünkben személyesen tudja átvenni.

Házhozszállítás:

Amennyiben a kiválasztott terméke(ke)t házhozszállítással rendeli meg, úgy azt 20.000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén ingyenesen, ez alatt pedig bruttó 1290 Ft-os díj ellenében, várhatóan 1-2 munkanapos határidővel a GLS szállítócég juttatja el Önhöz, ha a megrendelt termékek között nincs bútor. Bútor megrendelés esetén a szállítási díj alakulásáról alább olvashat, bútor szállításakor a határidő 10 nappal meghosszabbodhat, ebben az esetben kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot és értesítik a kiszállítás várható időpontjáról. Házhozszállítás esetén a csomaghoz áfás számlát mellékelünk. Fizetésre előzetes bankkártyás fizetéssel, illetve készpénzben, utánvéttel van mód, az átvétel alkalmával, a szállítást végző futárnak. A termékek házhozszállítását csak Magyarország területén belül vállaljuk. 

 

 

3. Bútorok házhozszállításának költségei 

Bútorok vásárlása esetén a szállítási díjak alakulása függ a bútorok méretétől és súlyától. Azokat a bútorokat melyek 40kg és 120 cm hosszúság alatt vannak 2990 Ft-os áron szállítjuk ki, az ezt meghaladó bútorok esetén a szállítási díj 9990 Ft.

 

4. A webshopon keresztül való vásárlás lépései

- Bejelentkezés/regisztráció: A Butlers.hu webshopban regisztráció után tudja vásárlói kosarát összeállítani. A honlap jobb felső sarkában lévő Regisztráció gombra kattintva regisztrálhat adatai megadásával vagy beléphet a már korábban megtörtént regisztráció esetén felhasználóneve vagy e-mal címe és jelszava begépelésével.
A regisztrációról rendszerünk egy automatikus levelet küld Önnek, melyben egy aktiváló linket talál. Amennyiben valamilyen technikai hiba folytán nem érkezik meg Önhöz levelünk, kérjük, a webshop@butlers.hu e-mail címen jelezze a problémát!  

• Mi történik, ha nem kap regisztrációjáról visszaigazoló e-mailt vagy ha nem tud regisztrálni/bejelentkezni?

Amennyiben a megrendelés, a regisztráció vagy a bejelentkezés terén problémákba ütközne, keressen minket bizalommal a webshop@butlers.hu email címen, s a webshop használata körüli problémát a lehető leghamarabb elhárítják kollégáink, és gondoskodnak arról, hogy gördülékenyen le tudja adni rendelését.

- A termék kiválasztása: Bejelentkezés után a termékkategóriák oldalára irányítja Önt az oldal, ahol ki tudja választani a megrendelni kívánt termék(ek)et. A termék kisméretű képére kattintva láthatja az adott termék további adatait is és nagyobb képét. Ezen az oldalon megadhatja, hogy hány darabot rendelne a termékből, majd a Megvásárolom gombbal hozzáadhatja vásárlói kosarához.

- Megrendelés: Miután végzett a termékek kiválasztásával, szintén a jobb felső sarokban, a Kosár tartalma feliratra kattintva megkezdheti a termékek megrendelését. A következő oldalon a rendelési adatok megadásával juthat el a tényleges megrendelésig.

A negyedik oldalon végül a Rendelés feladása gomb megnyomásával küldheti el megrendelését.

Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 4 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. A visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és az Ügyfél között. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

 Az ÁSZF fenti 1. pontjában részletezett esetekben a Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az áru megrendelését, ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről a Ügyfél értesítést kap. Bármely, esetlegesen korábban teljesített kifizetést az Ügyfél számára Üzemeltető haladéktalanul visszatéríti

 

5. A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei 

A Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet rendelkezései alapján a fogyasztónak minősülő vásárló, az áru átvételét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, ennek igazolására a kiszállításkor kapott fuvarlevél ügyfélpéldánya szolgál. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia a budapesti MOM PArk Bevásárlóközpontban található üzletünkbe. A Butlers áruház kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban Önnek kell gondoskodnia, ennek költségét viselnie. 

Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A fogyasztó szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja elállási jogát.

A jogszabályi előírásokon túl azonban az átvételt követő 30. munkanapig is szívesen kicseréljük valamely üzletünkben a webshopon keresztül megrendelt terméket, illetve levásárolhatja annak árát, abban az esetben, ha a cserélendő termék sérülésmentes és hiánytalan tartalmú.

Időszakos termékeinket (pl. karácsonyi, húsvéti termékek) csak az aktuális szezon időtartama alatt van módunk kicserélni. 

Amennyiben a 14 naptári napon belüli elállás jogán visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Butlers kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére az előzetesen megadott számlaszámra.


A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód alkalmazásához kifejezett belegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.
Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

  1. A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.
  2. Kellékszavatosság helyett a Vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania.

 

A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). A Szolgáltató csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a Vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék a Szolgáltató üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a Vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

Felelősség korlátozása: A Vidámnyik Kft. nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

- Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a Vevőt, hogy csatlakozzon a BUTLERS weboldalára, ott megrendelést adjon le.

- Vevő számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért. Kérjük, hogy az internet biztonságos használata érdekében védekezzen az online terjedő vírusok és úgynevezett férgek ellen.

6. Sérült, hibás termék javítása/cserélése

Természetesen a Butlers az egyik legfőbb szempontnak tartja, hogy az eladott áruk minősége minden esetben megfeleljen az elvárásoknak. Amennyiben azonban a termék mégis gyártási hibás, és ezt munkatársaink nem vették észre csomagoláskor, úgy azt a budapesti Árkád-béli üzletünkbe visszajuttatva, számla ellenében kicseréljük, vagy ha nincs már az adott termékből raktáron, levásárolhatja az árát.
A szállításkor törötten érkezett termékeket jelzésére azonnal, díjmentesen kicseréljük!

 

7. Adatvédelmi tájékoztató 

A BUTLERS webáruház tiszteletben tartja vásárlói személyes adatok védelméhez fűződő alkotmányos alapjogát. Elkötelezettek vagyunk atekintetben, hogy különös figyelmet fordítsunk regisztrált vásárlóink információs önrendelkezési jogára. Ennek szellemében a személyes adatokat a mindenkor hatályos vonatkozó jogszabályok megtartásával kezeljük. Az egyes adatkezelési tevékenységekre vonatkozó adatkezelési tájékoztatót a weboldalon az „Adatkezelések” menüpont alatt találja.

 

EGYÉB RENDELKEZÉSEK

  1. A Szolgáltató rendszere a Vevők aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a Vevő által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.
  2. A Szolgáltató jogosult a felhasználó részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. A Szolgáltató nem köteles ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.
  3. A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató fenntartja a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.
  4. A felhasználó a 2. pontban hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor jogosult visszavonni. Ebben az esetben a Szolgáltató a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küld, továbbá törli a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.
  5. A Szolgáltató magára nézve kötelezőnek tekinti a Magyar Reklámszövetség és a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének etikai kódexét.
  6. A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 v. 10 Ft alatti ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. Kivételt képeznek ez alól az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

 

AZ ADATKEZELŐ ADATAI

 

Név: Vidámnyik Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. mint a butlers.hu internetes oldal üzemeltetője

Székhely: 1123 Budapest, (MOM Park Bevásárlóközpont) Alkotás u. 53. Fórum 95/C

Cégjegyzékszám: 01-09-896553 

Cégbejegyzés: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság 

Adószám: 14272428-2-43.

E-mail: webshop@butlers.hu, home@butlers.hu

 

 

 

8. Jogérvényesítési lehetőségek

 

Az Üzemeltető és Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog irányadó.

  • Panasztétel Szolgáltatónál

Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatban panaszt terjeszthet elő a Szolgáltatónál a Szolgáltató fenti elérhetőségeinek bármelyikén.

  • Szóbeli panasz

Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal kivizsgálja és orvosolja. Amennyiben Szolgáltatónak nincs lehetősége arra, hogy a szóbeli panaszt azonnal kivizsgálja és orvosolja, akkor jegyzőkönyvet vesz fel és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.

Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát üzlethelyiségben felvett szóbeli panasz esetén helyben átadja a Felhasználónak. Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a jegyzőkönyv másolati példányát a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.

  • Írásbeli panasz

Szolgáltató – az azonnal orvoslásra nem került panaszt – egyedi azonosítóval látja el a panasz azonosíthatóságának megkönnyítése érdekében.

Szolgáltató a panaszt haladéktalanul, de legfeljebb 15 napon belül kivizsgálja. Szolágáltató a panasz kivizsgálásának eredményét írásban közli a Felhasználóval a panasz megtételét követő legfeljebb 30 napon belül. A 30 napos határidőt Szolgáltató megtartottnak tekinti, amennyiben az írásbeli válasz megküldése a panasz megtételétől számított 30. napon megtörténik.

Amennyiben Felhasználó panasza elutasításra kerül, akkor Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja Felhasználót.

  • Bírósági eljárás kezdeményezése

Amennyiben a Szolgáltató és Felhasználó között létrejött szerződésből vagy azzal kapcsolatban vita merül fel és a felek a vitát a felmerülésétől számított 30 napon belül nem tudják barátságos úton megoldani, akkor a jogvita rendezésére a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság jogosult.

  • Fogyasztókat megillető további vitarendezési lehetőségek
  • Panasztételi lehetőség a fogyasztóvédelmi hatóságnál

Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, Fogyasztó jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a http://jarasinfo.gov.hu holnapon érhetők el.

  • Békéltető testülethez fordulás lehetősége

A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Az Ügyfél lakóhelye (tartózkodási helye) alapján a http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579 linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Telefonszám: +36 1 488 2131

Faxszám: +36 1 488 21 86

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság Hivatalának elérhetőségei: levélcím, 1525 Budapest, Pf., 75; info@nmhh.hu

 

A termékekkel, szállítással vagy a vásárlási feltételekkel kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken kaphat bővebb felvilágosítást:
E-mail: webshop@butlers.hu
Telefon: 06-30/562-6458

 

Csomagjaink összeállítását és termékeink kiszállítását a Webshippy Fulfillments Kiszervezett Webáruház Logisztikai Szolgáltató végzi.

  

 

 

 

 

Kérje hírlevelünket újdonságainkról és akcióinkról!




HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Élje át a BUTLERS-élményt otthonról is!

KÖSZÖNJÜK REGISZTRÁCIÓJÁT!
Hamarosan küldjük első BUTLERS-hírlevelét!



Éljen a közösség!
Irány a BUTLERS Facebook oldala is!