Szállítás és garancia


 

 

A Butlers.hu csapata arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban jutassa el Önhöz a megrendelt termékeket!

A következő kiszállítási opciók közül tudja kiválasztani az Önnek legoptimálisabbat:

  • GLS futárszolgálat
    A feladástól követően 24 órán belül egy futár szállítja ki az Ön által megadott címre vagy csomagpontra a csomagot.
  • GLS Csomagpont
    A szolgáltatás megrendelésével a Feladó telephelyén felvett csomagokat a kiválasztott GLS CsomagPontba szállítjuk ki, ahol a vásárlók 24 órán belül átvehetik a megrendelt árut. A címzettnek SMS-ben küldünk tájékoztatást, ha az árut kiszállítottuk a kiválasztott GLS CsomagPontba. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A harmadik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.
    GLS Csomagautomatába történő feladás esetén a feladható maximális csomag mérete: 42 cm magas * 51 cm mély* 39 cm széles.
  • Foxpost csomagautomata
    Feladástól számított 24 órán belül a csomag átvehető az Ön által kiválasztott csomagautomatában.
  • Saját kiszállítóval, csak túl méretes bútorok esetén
    Túl méretes bútorok esetében, vagy azoknál a termékeknél melyek különleges bánásmódot igényelnek a szállítást saját szállítónkkal végeztetjük el. Ennek szervezését minden esetben ügyfélszolgálatos munkatársunk fogja Önnel egyeztetni, illetve a szállítás pontos időpántjáról a szállító cég munkatársa egyeztet Önnel.

 

A Személyes átvétel szolgáltatásunk határozatlan ideig szünetel.
Megértésüket köszönjük.

 


 

Kiszállítás GLS futárszolgálattal

A szállítási költség egységesen minden csomagnál 1290 (kivéve bútor vásárlásnál*)

A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől. Minden 20.000Ft (15.748Ft+áfa) feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES. Ettől eltérő szállítási díjak csak a bútorok esetében vannak.

*Bútor vásárlás esetén a szállítási díjak alakulása függ a bútorok méretétől és súlyától. Azokat a bútorokat melyek 40kg és 120 cm hosszúság alatt vannak 2990 Ft-os áron szállítjuk ki, az ezt meghaladó bútorok esetén a szállítási díj 9990 Ft.

Bútor kiszállítás GLS csomagpontra nem lehetséges.

A délig beérkező megrendelések, még aznap feldolgozásra kerülnek és amennyiben a megrendelt termék(ek)-ből van elérhető készlet, úgy azok a megrendelések a megrendelést követő két munkanapon, azaz 48 órán belül kiszállításra kerülnek.

A csomag útja feladást követően a GLS től kapott visszaigazoló emailben található csomagszám segitségével a interneten is nyomon követhető a csomagom.eu oldalon.
A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérhető:
(+36-30-726-9588, webshop@butlers.hu)

Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőségeket adjon meg, melyet eleve használ.

A futárnak fizethet utánvéttel, amikor a csomagot átadja. Ha nem szeretne készpénzzel bajlódni, akkor javasoljuk a bankkártyás fizetést, melyet a megrendelés leadásakor tud kezdeményezni. Kártyaelfogadó partnerünk a SIXPAY és a következő típusokat tudja használni:

VISA, MASTERCARD, MAESTRO

 


 

Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében

Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat.

Meg tudom-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tud adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. A kiszállítás napján sms értesítést kap a kiszállítást végző cégtől, melyben felajánlanak Önnek egy 3 órás intervallumot a nap folyamán, így le tudja szűkíteni a kiszállítás időpontját. Amennyiben nem tudja megoldani, hogy Ön vagy hozzátartozója ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb ( legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethet a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem találja otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhívja Önt telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládájában, ajtóján hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudja venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás. Minden esetben Ön tud változtatni a csomag átvételi helyén és időpontján a csomagom.eu oldalon, az előzetesen megküldött csomagszámmal és jelszóval.

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind az Ön, mind a futár dolgát, akkor jelezze ezt! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengője, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnia? Amikor leadja a megrendelését a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tud szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információja van, akkor kérjük, hogy ide írja be.

Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.

 

 


 

Kiszállítás FoxPost csomagautomata

A szállítási költség egységesen minden csomagnál 890.  A maximális csomag méret és súly: 62 x 60 x 36 cm és 25 kg.

A szállítási díj Magyarországon belül egységes, azonban függ a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől. Minden 20.000Ft (15.748Ft+áfa) feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES.

 

A délig beérkező megrendelések, még aznap feldolgozásra kerülnek és amennyiben a megrendelt termék(ek)-ből van elérhető készlet, úgy azok a megrendelések a megrendelést követő két munkanapon, azaz 48 órán belül kiszállításra kerülnek.

Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőségeket adjon meg, melyet eleve használ.

Fizetési mód: Előre fizetés vagy átutalás a megrendelés feladásakor, vagy bankkártyával a helyszínen.

VISA, MASTERCARD, MAESTRO

 

 


 

Gyakran ismételt kérdések FoxPost csomagautomata esetében

Hétvégén is mehetek a csomagomért?
Természetesen igen, pontosan ez a szolgáltatás egyik előnye. A csomagautomaták a bevásárlóközpontok nyitvatartási idejében bármikor használhatóak. Kérjük, mielőtt a csomagját átveszi, figyelmesen nézze meg, hogy az adott bevásárlóközpont, ahova a csomagot rendelte, pontosan milyen nyitva tartással üzemel.

Hogyan működik?
A kosarába teszi az Önnek tetsző termékeket webshopunkban, majd amikor a szállításról kérdezi a rendszer, beállítja a FOXPOST kiszállítási módot.
Miután összecsomagoltuk a rendelését, a FOXPOST felveszi a csomagját. Az ezt követő második munkanapon kiszállítják az Ön által kiválasztott bevásárlóközpontban lévő csomagautomatához. Amint a csomag megérkezett, Ön rögtön kap a FOXPOST-tól SMS-ben egy titkos nyitókódot. Ezután csak annyi a teendője, hogy bevásárlás után elsétál az automatához, beírja a kódod, és már nyílik is az ajtó, mögötte a megrendelt termékekkel.

Mi történik, ha pl. lebetegszem, és nem tudom átvenni a csomagom?
Ha valamiért mégsem tud elmenni a csomagjáért az automatához, kérjük, hívja a FOXPOST ügyfélszolgálatát. Együtt tudnak megoldást találni, hogy a küldemény mégis
eljusson Önhöz.

Hány napig őrzik meg a csomagot?
Magyarországon egyedülálló módon 7 teljes napig megtalálja a küldeményt az automatában! Így nem kell hanyatt-homlok rohannia, hogy átvegye, ha épp fontosabb dolga adódik.

Hogyan tudok fizetni?
A teljes biztonság és átláthatóság érdekében csakis bankkártyával. Hálózatunk az OTP szigorúan ellenőrzött rendszerét használja a fizetési tranzakciók lebonyolítására.

Készpénzt elfogadtok?
Nem, de jó okunk van rá! Csomagja ugyanis akkor van a legnagyobb biztonságban, ha csak készpénzmentes fizetési folyamatokkal dolgozunk.

 

 


 

 

Kérje hírlevelünket újdonságainkról és akcióinkról!




HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Élje át a BUTLERS-élményt otthonról is!

KÖSZÖNJÜK REGISZTRÁCIÓJÁT!
Hamarosan küldjük első BUTLERS-hírlevelét!



Éljen a közösség!
Irány a BUTLERS Facebook oldala is!