Szállítás és garancia


 

 

A Butlers.hu csapata arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban jutassa el Önhöz a megrendelt termékeket!

A következő kiszállítási opciók közül tudja kiválasztani az Önnek legoptimálisabbat:

  • GLS futárszolgálat
    A feladástól követően 24 órán belül egy futár szállítja ki az Ön által megadott címre a csomagot.
  • Foxpost csomagautomata
    Feladástól számított 24 órán belül a csomag átvehető az Ön által kiválasztott csomagautomatában.
  • Pick Pack Pont
    Feladástól számított 4. napon veheted át a csomagot az általad előzetesen megjelölt üzletben. Ez a budapesti címeknél kevesebb időt vesz igénybe.
  • Személyes átvétel budapesti Árkád üzletünkben
    BUTLERS üzlet, 1106 Budapest Örs vezér tere 25 (Árkád üzletház) Minden esetben előzetes e-mail visszaigazolás után tudja átvenni a csomagot. 
  • Személyes átvétel budapesti üzleteinkben
    Minden esetben előzetes e-mail visszaigazolás után tudja átvenni a csomagot. Amennyiben nem várja meg a visszaigazolást a termék átvehetőségéről úgy nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz az üzletben.
  • Saját kiszállítóval, csak túl méretes bútorok esetén
    Túl méretes bútorok esetében, vagy azoknál a termékeknél melyek különleges bánásmódot igényelnek a szállítást saját szállítónkkal végeztetjük el. Ennek szervezését minden esetben ügyfélszolgálatos munkatársunk fogja Önnel egyeztetni, illetve a szállítás pontos időpántjáról a szállító cég munkatársa egyeztet Önnel.

 


 

Kiszállítás GLS futárszolgálattal

A szállítási költség egységesen minden csomagnál 990Ft (kivéve bútor vásárlásnál*)

A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől. Minden 15.000Ft (11.811Ft+áfa) feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES. Ettől eltérő szállítási díjak csak a bútorok esetében vannak.

*Bútor vásárlás esetén a szállítási díjak alakulása függ a bútorok méretétől és súlyától. Azokat a bútorokat melyek 40kg és 120 cm hosszúság alatt vannak 2990 Ft-os áron szállítjuk ki, az ezt meghaladó bútorok esetén a szállítási díj 9990 Ft.

A délig beérkező megrendelések, még aznap feldolgozásra kerülnek és amennyiben a megrendelt termék(ek)-ből van elérhető készlet, úgy azok a megrendelések a megrendelést követő két munkanapon, azaz 48 órán belül kiszállításra kerülnek.

A csomag útja feladást követően a GLS től kapott visszaigazoló emailben található csomagszám segitségével a interneten is nyomon követhető a csomagom.eu oldalon.
A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérhető:
(+36-30-726-9588, webshop@butlers.hu)

Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőségeket adjon meg, melyet eleve használ.

A futárnak fizethet utánvéttel, amikor a csomagot átadja. Ha nem szeretne készpénzzel bajlódni, akkor javasoljuk a bankkártyás fizetést, melyet a megrendelés leadásakor tud kezdeményezni. Kártyaelfogadó partnerünk a SIXPAY és a következő típusokat tudja használni:

VISA, MASTERCARD, MAESTRO

 


 

Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében

Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat.

Meg tudom-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tud adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. A kiszállítás napján sms értesítést kap a kiszállítást végző cégtől, melyben felajánlanak Önnek egy 3 órás intervallumot a nap folyamán, így le tudja szűkíteni a kiszállítás időpontját. Amennyiben nem tudja megoldani, hogy Ön vagy hozzátartozója ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb ( legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethet a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem találja otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhívja Önt telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládájában, ajtóján hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudja venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás. Minden esetben Ön tud változtatni a csomag átvételi helyén és időpontján a csomagom.eu oldalon, az előzetesen megküldött csomagszámmal és jelszóval.

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind az Ön, mind a futár dolgát, akkor jelezze ezt! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengője, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnia? Amikor leadja a megrendelését a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tud szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információja van, akkor kérjük, hogy ide írja be.

Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.

 

 


 

Kiszállítás FoxPost csomagautomata

A szállítási költség egységesen minden csomagnál 490Ft.  A maximális csomag méret és súly: 62 x 60 x 36 cm és 25 kg.

A szállítási díj Magyarországon belül egységes, azonban függ a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől. Minden 10.000Ft (7.874Ft+áfa) feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES.

 

A délig beérkező megrendelések, még aznap feldolgozásra kerülnek és amennyiben a megrendelt termék(ek)-ből van elérhető készlet, úgy azok a megrendelések a megrendelést követő két munkanapon, azaz 48 órán belül kiszállításra kerülnek.

Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőségeket adjon meg, melyet eleve használ.

Fizetési mód: Előre fizetés vagy átutalás a megrendelés feladásakor, vagy bankkártyával a helyszínen.

VISA, MASTERCARD, MAESTRO

 

 


 

Gyakran ismételt kérdések FoxPost csomagautomata esetében

Hétvégén is mehetek a csomagomért?
Természetesen igen, pontosan ez a szolgáltatás egyik előnye. A csomagautomaták a bevásárlóközpontok nyitvatartási idejében bármikor használhatóak. Kérjük, mielőtt a csomagját átveszi, figyelmesen nézze meg, hogy az adott bevásárlóközpont, ahova a csomagot rendelte, pontosan milyen nyitva tartással üzemel.

Hogyan működik?
A kosarába teszi az Önnek tetsző termékeket webshopunkban, majd amikor a szállításról kérdezi a rendszer, beállítja a FOXPOST kiszállítási módot.
Miután összecsomagoltuk a rendelését, a FOXPOST felveszi a csomagját. Az ezt követő második munkanapon kiszállítják az Ön által kiválasztott bevásárlóközpontban lévő csomagautomatához. Amint a csomag megérkezett, Ön rögtön kap a FOXPOST-tól SMS-ben egy titkos nyitókódot. Ezután csak annyi a teendője, hogy bevásárlás után elsétál az automatához, beírja a kódod, és már nyílik is az ajtó, mögötte a megrendelt termékekkel.

Mi történik, ha pl. lebetegszem, és nem tudom átvenni a csomagom?
Ha valamiért mégsem tud elmenni a csomagjáért az automatához, kérjük, hívja a FOXPOST ügyfélszolgálatát. Együtt tudnak megoldást találni, hogy a küldemény mégis
eljusson Önhöz.

Hány napig őrzik meg a csomagot?
Magyarországon egyedülálló módon 7 teljes napig megtalálja a küldeményt az automatában! Így nem kell hanyatt-homlok rohannia, hogy átvegye, ha épp fontosabb dolga adódik.

Hogyan tudok fizetni?
A teljes biztonság és átláthatóság érdekében csakis bankkártyával. Hálózatunk az OTP szigorúan ellenőrzött rendszerét használja a fizetési tranzakciók lebonyolítására.

Készpénzt elfogadtok?
Nem, de jó okunk van rá! Csomagja ugyanis akkor van a legnagyobb biztonságban, ha csak készpénzmentes fizetési folyamatokkal dolgozunk.

 

 


 

Kiszállítás Pick Pack Pont-tal

A szállítási költség egységesen minden csomagnál 490Ft.

A szállítási díj Magyarországon belül egységes, azonban függ a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől. Minden 10.000Ft (7.874Ft+áfa) feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES. Bútort nem tud Pick Pack Pont-i átvétellel rendelni.

Hogyan működik a Pick Pack Pont?

Az ország 87 városában megtalálható 224 Pick Pack Pont segítségével személyesen is át tudja venni a megrendelt csomagot.
Pick Pack Pont olyan RELAY és INMEDIO hírlapüzletek, amelyek frekventált helyeken találhatóak meg.

A Relay üzletek közlekedési csomópontoknál (MÁV, BKV, FKF, Volán társaságok, Budapest Airport) míg az Inmedio üzletek pedig bevásárló központokban, hipermarketekben, nagyvárosok sétálóutcáin, főutcáin találhatóak meg, hogy ne jelentsen gondot a csomagjának átvétele.
A megrendelt áru Pick Pack Pont átvevőhelyre történő megérkezésekor értesítjük és ezt követően csomagja azonnal átvehető. Az értesítést követően 5 munkanapon keresztül mehet a csomagjáért az üzletek nyitva tartási ideje alatt, amely átlagosan hétfőtől-vasárnapig 08.00 - 20.00 tart.

Milyen előnyökkel jár a személyes átvétel?
A személyes átvétel ugyanolyan gyors, és kényelmes, mint a futárral való kézbesítés, ám a készpénzes fizetés mellett lehetőség van a Pick Pack Pont átvevőhelyeken bankkártyával történő fizetésre is. A csomagok így szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek. További előny, hogy nem kell otthon várnia a futárt, hanem az Önnek megfelelő időpontban bemehet az Önhöz közeli Pick Pack pontba a csomagért.

Mikor ideális választás a Pick Pack Pont-os átvétel?
Ha Önnek a futárral történő kézbesítés túl költséges, vagy nem tud a megadott időben a szállítási címen lenni.

 


 

Gyakran ismételt kérdések a Pick Pack Pont esetében:

Hétvégén is mehetek a csomagomért?
Természetesen igen, pontosan ez a szolgáltatás egyik előnye. Az üzletek többsége átlagban 08.00-20.00-ig van nyitva. Kérjük, mielőtt a csomagját átveszi, figyelmesen nézze meg, hogy az adott üzlet, ahova a csomagot rendelte, pontosan milyen nyitva tartással üzemel.

Lehet-e bankkártyával fizetni az utánvétet?
Az üzletek 60%-ban lehet bankkártyával is fizetni. Kérjük minden esetben tájékozódjon az adott üzletben.

Hol találhatóak a Pick Pack pont átvevőhelyek?
Az üzletek frekventált helyeken találhatóak. A Relay üzletek közlekedési csomópontokon, - MÁV, HÉV, Volán, Metró, repülőtér közvetlen közelében, míg az Inmedio hírlapüzletek hipermarketekben (Auchan, Cora, Tesco), bevásárlóközpontokban, plázákban és nagyvárosok sétálóutcáiban.

Kapok-e a csomag átvételekor számlát?
Az átvevőpontokon egy átvételi igazoló szelvényt adnak, hisz a számlát mi állítjuk ki és az benne van a csomagban.

Kibonthatom-e a csomagot fizetés vagy átvétel előtt?
Sajnos ez nem lehetséges, ha csomag tartalmával kapcsolatos bármilyen kérdése lenne, akkor kérjük, hogy forduljon a Butlers ügyfélszolgálatához.

Ki jogosult átvenni a csomagot?
Bárki átveheti Ön helyett is, ha tudja a csomagcímkén lévő nevet, vagy rendelési azonosítót, és persze ha Ön megbízik az átvevőben. Ugyanakkor biztonságos, ha van nála egy meghatalmazás, az esetleges később reklamáció miatt.

 


 

Személyes átvétel a budapesti Árkád üzletünkben 

Személyes átvétel esetén a termékek árán felül nincsen semmilyen extra költség.

A megrendelt terméket akkor tudja átvenni a üzletünkben, miután visszaigazoltuk e-mail formájában, hogy össze lett készítve megrendelése. Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék elérhető, átvehető lesz amikor befárad érte.

Rendelése összegét, csak online előrefizetéssel vagy átutalással tudja rendezni a SIMPLEPAY online fizetőfelületen keresztül.
 

Címünk: 
BUTLERS Árkád üzletház - Budapest
1106 Budapest, Örs vezér tere 25.

Telefon: +36 30 726 9588
E-mail: webshop@butlers.hu
Átvételi idő:

Hétfő-Szerda: 10:00 - 21:00
Csütörtök-Szombat: 10:00 - 22:00

 

 

 

 


 

Személyes átvétel más budapesti üzletünkben

Személyes átvétel esetén a termékek árán felül nincsen semmilyen extra költség.

A megrendelt terméket akkor tudja átvenni a üzletünkben, miután visszaigazoltuk e-mail formájában, hogy össze lett készítve megrendelése. Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék elérhető, átvehető lesz amikor befárad érte.


Rendelése összegét, csak online előrefizetéssel vagy átutalással tudja rendezni a SIMPLEPAY online fizetőfelületen keresztül.

 


Üzleteink címei: 
BUTLERS MOM Park - Budapest
1123 Budapest, Alkotás út 53.

BUTLERS MAMMUT - Budapest
1024 Budapest, Lövőház u. 2-6.

BUTLERS Corvin Plaza - Budapest
1082 Budapest, Futó u. 37-45.

Telefon: +36 30 562 6458
E-mail: webshop@butlers.hu

Nyitva tartás: 
Üzleteink nyitvatartását IDE KATTINTVA tekintheti meg.

 

 

NYERJEN MEG

TEGYE A KARÁCSONYFA ALÁ
10 000 FT ÉRTÉKŰ
BUTLERS WEBSHOP UTALVÁNYUNKAT!

CSAK ANNYIT KELL TENNIE,
HOGY FELIRATKOZIK HÍRLEVELÜNKRE 2016.12.20-IG!




HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Élje át a BUTLERS-élményt otthonról is!

KÖSZÖNJÜK REGISZTRÁCIÓJÁT!
Hamarosan küldjük első BUTLERS-hírlevelét!



Éljen a közösség!
Irány a BUTLERS Facebook oldala is!