A jó alvás titka


Sokszor azt gondoljuk, hogy jól aludni természetes dolog, hiszen ágyba bújunk, becsukjuk a szemünket, és kész. Azonban felgyorsult, modern életünk egyik kellemetlen velejárója, hogy a jó alvásért meg kell "dolgoznunk". Azon kívül, hogy magunkat is megnyugtatjuk és alvásra kész állapotba hozzuk estére - azaz nem stresszelünk, nem mobilozunk az ágyban, megnyugszunk - hálószobánk, alvó terünk berendezésével is sokat tehetünk a jó alvásért. Eláruljuk a harmonikus alvó környezet 5 titkát, melyeket megfogadva mindannyian sokat tehetünk a pihentető alvásért, és a szép másnap reggelekért!

A jó matrac, azon kívül, hogy kényelmes - ami persze minden embernek más és mást jelent - sok más jó tulajdonsággal is rendelkeznie kell. Például jó nedvszívónak kell lennie, hiszen alvás közben, minden éjjel kb. fél liter izzadtságot termelünk, és azt el kell vezetnie. Ezért is érdemes olyan matracot választanunk, mely felépítéséből eredően az elvezetett nedvességet, levegőkamráiban el tudja párologtatni. Matracunk kiválasztásánál mindenképpen ügyeljünk a káros anyag mentességet jelző Öko-Tex emblémára!

A tökéletes ágykeret nemcsak csinos, hanem erős, ellenálló, jól összeszerelt. Azaz szép külső, értékes belsővel járjon párban. Nincs annál bosszantóbb, mint amikor alvás közben forgolódva az ágyrács nyekergésére ébredünk.

ágykeret

Ha megvan a matrac, és az ágykeret, akkor válasszunk alvási szokásainkhoz megfelelő ágyneműt. Allergiások keressék az anti-allergén anyagokból készült ágyneműt, a hőmérsékletre érzékenyek válasszanak az évszaknak megfelelő párnát, takarót! Párnáinkat, takaróinkat, inkább természetes anyagból készült huzattal védjük! A matracnál már említett éjszakai izzadtságot a takarónk és a párnánk is felszívja, így fontos a jó nedvszívás. A műszálas huzatokat kerüljük, amennyire lehet.

Őseink a nappal keltek és feküdtek, szervezetünk eredetileg a sötétség-világosság változásához van kódolva. A legkisebb fény is beindítja szervezetünkben az aktív-hormonok termelését, viszont teljes sötétségben nyugtató éjszakai hormonok kerülnek a testünkbe. Ügyeljünk a megfelelő sötétítésre, ha érzékenyek vagyunk a fényre, és könnyen ébredünk az első napsugarakra!

pad

asztalka

A hálószobánk falszíneinek kiválasztásával is hozzájárulhatunk a nyugodt és pihentető alváshoz. Keressük a nyugtató színeket, a kéket, a szürkét és a barnát, illetve annak árnyalatait. Kerüljük a vibráló faldekorációt, és a harsány kiegészítőket!

fotel

NYERJEN MEG

TEGYE A KARÁCSONYFA ALÁ
10 000 FT ÉRTÉKŰ
BUTLERS WEBSHOP UTALVÁNYUNKAT!

CSAK ANNYIT KELL TENNIE,
HOGY FELIRATKOZIK HÍRLEVELÜNKRE 2016.12.20-IG!




HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Élje át a BUTLERS-élményt otthonról is!

KÖSZÖNJÜK REGISZTRÁCIÓJÁT!
Hamarosan küldjük első BUTLERS-hírlevelét!



Éljen a közösség!
Irány a BUTLERS Facebook oldala is!